Із чим Куртєв приїхав до Японії: Запорізька мерія пропонує профінансувати будівництво канатної дороги на Хортицю

Опубликовано 2024/02/09 - 14:59

На форумі в Японії представники міської влади Запоріжжя запропонували створити канатну дорогу через острів Хортиця. Орієнтовна вартість будівництва такого проєкту - 17 млн доларів. Перспективою проєкту міська влада вбачає наплив до 700 тисяч туристів в прифронтове Запоріжжя. Докладніше - "ЗаБор".

Нагадаємо, "ЗаБор" писав, що запорізький міськвиконком погодив відрядження секретаря міськради Анатолія Куртєва до Токіо для участі у бізнес-форумі зі сприяння економічному відновленню. Разом з в.о.мера до Японії поїхала директорка "Інституту розвитку міста Запоріжжя" Вікторія Агєнтаєва. Загалом, поїздка секретаря міськради на 12 днів до Токіо, обійдеться бюджету Запоріжжя в 44 тисячі гривень.

Вчора, 8 лютого, у своєму Телеграм-каналі в.о.мера Анатолій Куртєв опублікував анонси проєктів, які хочуть зробити в Запоріжжі із залученням японських партнерів. Одним із таких є створення канатної дороги, яка зʼєднає два береги міста через Хортицю. В своєму пості він уточнив, що низку проєктів можуть втілювати у прифронтовому місті вже зараз.

5343836659902436941_121.jpg

Переклад слайду, де йдеться про проєкт канатної дороги у Запоріжжі:
"Канатна дорога. Впровадження канатної дороги в Запоріжжі має важливе значення для покращення міського сполучення, зокрема між островом Хортиця та центром міста.  Це інноваційне транспортне рішення зменшить затори на дорогах, покращить враження туристів і забезпечить швидку, екологічно чисту альтернативу доїзду на роботу, що значно сприятиме загальному розвитку та доступності міста.
+700 тис. Відвідують туристи Запоріжжя щорічно;
+115 тис. Громадяни, які проживають у Хортицькому районі м. Запоріжжя, які регулярно їздять на роботу до центру міста. 
Потреби: 
4,5 км - Довжина траси канатної дороги 
$17 млн ​​- Орієнтовна вартість будівництва канатної дороги".

При цьому серед інших запропонованих проєктів міською владою в Японії більшість стосується війни та допомоги місцевим мешканцям/переселенцям. Зокрема такі проєкти, як:

- Створення реабілітаційного центру для людей, що постраждали від війни;
- Оснащення медзакладів медичним обладнанням;
- Будівництво соціального житла для містян і переселенців;
- Соціальне таксі для маломобільних людей;
- Створення геріатричного пансіонату;
- Будівництво протирадіаційних укриттів.

Однак заява щодо канатної дороги викликала неабиякий резонанс в мережі. Зокрема, потребу прифронтового Запоріжжя в канатній дорозі прокоментували низка запорізьких активістів. Серед них голова ГО "Хочу Вчитись" Катерина Звєрєва.

"В прифронтовому місті виявилась потреба в канатній дорозі «Cableway» за 17 млн доларів, тобто 663 000 000 грн. Ціна аеропорту))) Бабурка зможе літати на Метал😁, а в Запоріжжя приїде +700 тис. туристів", - написала у своєму пості активістка.

Таку неочікувану "ініціативу" від міської влади також прокоментував запорізький волонтер Максим Терещенков:

"Це означає тільки одне - у своїй рожевій бульбашці очільники міста зовсім з глузду з'їхали. Можливо вони ще Маску запропонували відкрити Gigafactory на Бабурці, я не здивуюсь. Тобто головнокомандувача з його командою, під час війни можна прибрати, мер Мелітополя Федоров може очолити Запорізьку область, переклавши обов'язки на свого заступника, а прибрати якомога далі від Запоріжжя в.о.мера - виходить не можна!", - йдеться в пості волонтера.

В мережі користувачі обурені тим, що міська влада вирішила представити канатну дорогу як один із проєктів "економічного відновлення" Запоріжжя. Користувачі пишуть, що це не той проєкт, який треба було б організовувати під час повномасштабної війни й, зокрема, того, що Запоріжжя знаходиться в 30 км від лінії фронту та постійно потерпає від російських обстрілів.

Просмотров: 5414. Теги: Куртев Анатолий
Поделиться: