Черги в касах Укрзалізниці
Після масштабної кібератаки Укрзалізниця відновила продаж залізничних квитків через сайт та мобільний застосунок. Повідомляється про продаж онлайн понад 12 тисяч проїзних документів. Водночас через перевантаження в системі можуть бути тимчасові збої. Докладніше – "ЗаБор".
Як повідомлялось 23 березня онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної таргетованої кібератаки, через що онлайн-продаж квитків був недоступний. Відновлення сервісів тривало декілька діб.
Через те, що онлайн сервіси не працювали, запорожці пригадали, як це стояти у касах в чергах. За коментарями самих запорожців, в чергах на залізничному вокзалі вони проводили до 40 хвилин.
Нині «Укрзалізниця»
Водночас в «Укрзалізниці» зазначають, що під час придбання електронних квитків все ще можуть виникати складнощі.
«Оскільки зранку фіксуються пікові навантаження на систему, можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту продажу квитків. Просимо пасажирів користуватись наразі застосунком передовсім якщо є потреба в терміновій подорожі. Продовжуємо працювати над відновленням IT-інфраструктури Укрзалізниці», - йдеться в повідомлені «Укрзалізниці».
Нагадаємо, внаслідок кібератаки, аби мінімізувати незручності для пасажирів, продаж квитків відбувався через залізничні каси. Проте рух пасажирських поїздів не зупинився, вони продовжували курсувати за розкладом.