Білети на поїзди зараз можна придбати тільки в касах на вокзалах
Збій в системі Укрзалізниці 23 березня стався через складну багаторівневу кібератаку, офіційно повідомили в УЗ. Проте рух поїздів не зупинився, вони продовжують курсувати за розкладом. Фахівці разом із СБУ працюють над відновленням систем, поки квитки продають у касах, а пасажирів просять не панікувати. Детальніше — "ЗаБор".
Нагадаємо, вчора, 23 березня зранку сайт і додаток "Укрзалізниці" не працювали взагалі.
Онлайн-системи АТ "Укрзалізниця" зазнали масштабної таргетованої кібератаки, через що онлайн-продаж квитків тимчасово недоступний. Відновлення сервісів триває другу добу, фахівці компанії у співпраці з кібердепартаментом СБУ тестують системи на вразливості.
Попри атаку, головне завдання вдалося виконати: рух поїздів залишається стабільним, жодних затримок немає, а всі операційні процеси забезпечуються в резервному форматі.
"Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками", —
Щоб мінімізувати незручності для пасажирів, продаж квитків організували через каси, які працюють у посиленому режимі. Також дозволено оформлення квитків у поїздах у разі неможливості придбати їх заздалегідь.
Як діяти пасажирам?
Придбати квитки можна лише у касах, графік роботи яких розширено.
На 24–25 березня міжнародні квитки продаються в касах (зазвичай вони доступні лише онлайн).
Якщо не встигаєте купити квиток, можна сідати в поїзд – провідники допоможуть оформити проїзд на місці.
Повернення квитків
Пасажири, які хочуть повернути квитки на рейси 24 березня, можуть зробити це онлайн, надіславши фото квитка та контактний номер на services.uz.gov.ua@gmail.com. Запити будуть оброблені протягом трьох днів після відновлення систем.
Укрзалізниця закликає пасажирів з поїздками після 25 березня не створювати черги в касах, адже після відновлення онлайн-сервісів квитки можна буде придбати у звичному режимі.
У компанії наголошують, що впроваджені протоколи резервування дозволяють мінімізувати наслідки атак, а працівники та партнери УЗ докладають усіх зусиль для якнайшвидшого відновлення онлайн-систем.