В Запорожье презентовали новый бренд острова Хортица (фото)

Опубликовано 2021/07/13 - 09:42

На острове Хортица в Запорожье продолжается реконструкция в рамках программы "Большое строительство". В рамках 4 этапа дискуссионной платформы "Хортиця: видатна історія - велике майбутнє" состоялась презентация нового брендинга Хортицы. Об этом сообщают в пресс-службе Запорожской ОГА, передает "ZаБор".

В целом, в рамках 4 этапа был представлен весь комплекс брендинга и его возможного применения: лого, шрифты, постеры, мерч, указатели. К слову, главный логотип Хортицы будет определен во время голосования, которое скоро будет объявлено.

Так, автором концепции стиля Хортицы выступило креативное агентство Вickerstaff.284. По слова креативного директора агентства Ильи Ануфриенко, команда старалась сделать визуальную систему острова Хортица понятной и яркой. А вовремя разработки было проведено множество интервью и исследований отечественных и иностранных источников.

"У нашій стратегії ми орієнтувалися в першу чергу на внутрішнього туриста, але з амбіцією зробити Хортицю помітною на міжнародній арені. Поспілкувавшись з нашими респондентами, ми помітили цікаву закономірність: усі ті, хто хоч раз відвідали острів, усі казали про енергетику цього місця; ті, хто ніколи не був на острові, зводили все лише до “козаків та порогів на Дніпрі”. Це стало важливо враховувати в розробці стратегії та візуальної системи острова. Насправді ж, дізнатися що таке острів Хортиця, можна лише відвідавши це місце самостійно. Новий брендинг острова Хортиця - це графічна подорож, що розвивається разом зі знанням людини. Чим більше ми дізнаємося про острів, тим більше острів розкривається для нас у всій своїй красі. Ми дослідили і зібрали неочевидні елементи, які приховує острів і використали їх для нашої візуальної системи. Розробили набір символів, які відображають елементи флори і фауни, певних історичних епох, містичні та абстрактні елементи - все те, що можна для себе відкрити лише в одному місці, на Хортиці. Наше позиціонування: Острів Хортиця - живий острів сили. Наше повідомлення: приїдь і відчуй", - рассказывает Илья Ануфриенко.

Участники обсуждения отмечают, что новый бренд подчеркивает все разнообразие острова. Куратор культурных проектов Вероника Селега акцентировала внимание на универсальности нового визуального месседжа острова и отметила: "Перше сприйняття брендингу завжди протирічне. Задовольнити потреби і очікування абсолютно різних людей неможливо. Задача брендингу - привести людину, фізично перемістити її, дати їй бажання та імпульс приїхати на острів та побачити його на власні очі. В цьому брендингу вибрали дуже чітку лінію - коріння. Мені особисто дуже подобається. Це дуже універсальний стиль, який задовольняє запит багатьох різних людей".

А вот руководитель национального заповедника Максим Остапенко заявил, что новый бренд привлечет больше внимания к Хортицы. Он считает, что по визуальной концепции считывается главный посыл.

"Острів Хортиця - це як величезний кристал, в якого є багато граней, а козацтво - це лише одна з важливих. Поєднати в одному бренді різні прояви острову, різні його історії та різні складові - це надзвичайно складно. Після перегляду презентації брендингу в мене з’явилася асоціація, що Хортиця - це основний острів країни. Хортиця - це дійсно про якесь глибинне коріння, причому про коріння природне, і про коріння історичне, і коріння, яке дає нам перспективу в майбутньому", - говорит Максим Остапенко.

Свое мнение по поводу нового брендинга сказал и глава ОГА Александр Старух. Он отметил, что Хортица давно заслужила на собственный визуальный стиль. Также он считает, что остров нуждается в современных инструментах коммуникации.

"Дуже важливо мати такий засіб комунікації з зовнішнім світом, як брендинг. Це звичайний світовий стандарт, які нарешті має бути застосовано і для Хортиці. Для мене новий брендинг для початку є цікавим матеріалом. Але наразі є така змішаність, невиробленість. Людина має глянути та все зрозуміти - так, це Хортиця, аби розуміння було. Базові ідеї непогані, але на мій погляд вони вимагають ще доопрацювання", - отметил Старух.

 

Просмотров: 806. Теги:
Поделиться: