Під час погодинних відключень світла в Запоріжжі містяни скаржаться на те, що дуже погіршується якість мобільного інтернету. Так, в ОВА пояснили чому так відбувається. За їх словами це через ріст навантаження на обладнання операторів. Докладніше - "ЗаБор".
Під час відключення світла мобільний зв'язок кілька годин працює, а доступ до мережі Інтернет працює з позначкою 4G, потім лише 3G та інтернет 2G EDGE.
Як пояснювали раніше в фаховій Нацкомісії (НКЕК), це пов'язано з тим, що обладнання, з якого складається базова станція мобільного зв'язку, не працює без електрики. Коли світло вимикається, сигнал слабшає, а потім взагалі зникає. Це стосується як Інтернету, так і зв’язку.
Тепер на скарги запоріжців щодо поганої якості мобільного інтернету під час відключень світла
За словами заступника голови ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Володимира Чередніченко, якість мобільного зв’язку та інтернету під час відключень електроенергії погіршується, оскільки зростає навантаження на обладнання операторів.
"У період відключень електропостачання у користувачів зникає домашній інтернет. Вони завантажують інформацію через мережу мобільних операторів. Через це навантаження на стільниковий зв’язок зростає у декілька разів та перевищує пропускну спроможність. Щоб звʼязок був краще, потрібно кожному користувачу бути відповідальним, а операторам ⎼ підтримувати свою мережу у робочому стані, застосовувати додаткове живлення та оптоволокно. Тоді ми спільними зусиллями зможемо втримувати навантаження на мобільних операторів", – наголосив Володимир Чередніченко.
В ОВА радять, щоб залишатись на зв’язку і користуватись домашнім інтернетом, потрібно перепідключити старі мідні кабелі за технологією PON, які незалежні від електроенергії. Цю послугу можна замовити у запорізьких інтернет-операторів. Слід також заживити роутер від зовнішнього акумулятора або павербанка за допомогою відповідного кабеля живлення 9-12 V.
Більше оперативної інформації читайте в нашому