Контакт-центр "15-80" у Запоріжжі
Запуск опалювального сезону суттєво збільшив кількість звернень містян до контакт-центру "15-80". Найбільше запоріжців непокоїть робота опалення та інженерних мереж. Понад 6,5 тисяч звернень були саме щодо опалення. Детальніше – "ЗаБор".
За останній тиждень у Запоріжжі на міський контакт-центр «15-80» надійшло майже 10 000 звернень. Про це повідомили у Запорізькій міській раді.
Традиційно із запуском опалення кількість заявок зросла. Найбільш поширені теми звернень:
- опалення та інженерні мережі – 6521 заявка;
- робота електромереж – 1315;
- магістральні водоводи – 1057.
Окрім оформлення заявок, контакт-центр надав понад 8 тисяч консультацій, з яких більш ніж чотири тисячі стосувалися початку опалювального сезону. Також протягом тижня команда отримала 50 подяк від мешканців.
5 листопада у Запоріжжі запустили усі 58 котелень та подали тепло до понад 3516 будинків, усіх шкіл і майже всіх дитсадків.
За перші 10 днів роботи мереж виявили 36 поривів – це на 28% менше, ніж торік.
Зменшення аварійності у міськраді пояснюють тим, що комунальники заздалегідь виконали комплексні ремонтні роботи.
Частина будинків тимчасово лишалася без тепла через аварії на магістралях, однак ремонтні бригади працювали цілодобово. Наразі понад 600 будинків уже повторно підключено, і кількість звернень стабільно зменшується.
Якщо у помешканні виникли проблеми з опаленням, слід звертатися до контакт-центру 15-80.
Контакти:
(061) 787 15 80
(050) 414 15 80
(067) 656 15 80