Розкішні автомобілі з унікальними функціями для потреб заможних людей

Опубликовано 2022/11/23 - 17:03

Незвичайні опції в розкішних автомобілях

Роблячи речі максимально розкішними, виробники змушують заможних людей витрачати на них величезні суми. Адже справжні шанувальники вишуканості не вибирають звичайної їжі, житла та, звісно, автомобілів, шукаючи чогось ексклюзивного, унікального. Сьогодні здивувати когось сенсорним дисплеєм мультимедійної системи чи кріслами з електромасажером не вдасться. Тому автовиробникам доводиться вигадувати нові рішення, аби залучати розбещених клієнтів.

Starlight Headliner (Rolls-Royce)

Звісно, що автомобілі Rolls-Royce самі по собі є показником розкоші, адже націлені на найбагатших покупців. Однак найфутуристичніші опції, навіть можливість поповнити казино через Київстар із віртуального проекційного дисплею на лобовому склі, з часом втрачають актуальність. Отже, виробник змушений утримувати увагу аудиторії новими способами. Наприклад, за допомогою Starlight Headliner.

Це унікальний комплекс, що створює проекцію зоряного неба на стелі салону. Пасажири можуть насолоджуватися панорамою нічного космосу, причому її реалізація (йдеться про деталі) розробляється для кожного замовника індивідуально. Ступінь освітлення, кольори можна налаштовувати. Вартість такої пропозиції − близько $16 800

Акустика (Aston Martin)

Інженери автоконцерну Aston Martin врахували побажання своїх клієнтів, серед яких є чимало меломанів. Вони висувають підвищені вимоги до акустичних систем у своєї машині. Тому в прилади панелі управління моделей бренду були вбудовані спеціальні пристрої Bang & Olufsen. При включенні музики вони висуваються та створюють певні акустичні звуки. Опція коштує десь $7000.

Ароматизація (Mercedes S-Сlass)

Преміальний модельний ряд Mercedes S-Сlass завжди був розкішним та елегантним. Ці авто орієнтовані на покупців, які не звикли собі відмовляти в будь-чому, а прагнуть брати від життя все найкраще. Маркетологи, знаючи свою публіку, зробили акцент на найвищому ступені комфорту, що забезпечується ексклюзивними опціями.

Однією з останніх є комплекс ароматизації зі спеціальними скляними флаконами. Використовуючи борт-комп'ютер, водій може:

  • вибирати різні аромати;
  • налаштовувати роботу системи за певним графіком;
  • варіювати інтенсивність розпилення.

Для Mercedes класу S доступно чотири фірмові аромати. Один флакон коштує близько €60, запах зберігається до 12 місяців.

Механічний годинник (Bentley)

У середньорозмірному преміум-кросовері Bentley Bentayga для міських поїздок реалізовано унікальний механічний годинник, розміщений на панелі з приладами. Він має надточний механізм, що компенсує тяжіння землі та гарантує максимально точні показання. Аксесуар, зроблений з білого або рожевого золота, можна встановлювати в паз на щитку або надягати на руку. Опція коштує майже €150 000, тобто на €10 000 дешевше самого авто.

Оздоблення інтер'єру гранітом (Maybach)

Концерн Maybach добре знає, для кого розробляє свої суперлюксові машини, через що багато уваги приділяє розкішним та незвичайним опціям. Серед них – гранітне оздоблення, що зазвичай зустрічається в оформленні ванних кімнат та кухонних стільниць.

Гранітні елементи точково присутні на окремих частках інтер'єру (наприклад, консолі автотрансмісії), тому не становлять загрози для людей у разі аварії. Вартість такої ідеї складає мінімум $60 000.

Виробники роблять усе можливе, аби здивувати своїх заможних респектабельних клієнтів. Але запити останніх постійно зростають. Отже, цікаво буде подивитися, що придумають бренди десь через рік-два. Напевно, ідеї будуть фантастичними

 

Просмотров: 388. Теги:
Поделиться: