Провідник поїзда, що їхав до Запоріжжя домагався до пасажирки просто у вагоні - ЗМІ

Опубликовано 2023/04/04 - 08:55

У березні під час рейсу потягу Ясіня-Запоріжжя до пасажирки Ганни Шеремет домагався провідник. Як розповіла жінка, вона пішла купити в нього води, а він почав чіплятися до неї. При чому після скарги начальнику поїзда їй влаштували справжній допит, а після і взагалі заявили, що то був такий жарт. Тепер після розголосу в "Укрзалізниці" офіційно відреагували на ситуацію. Докладніше - "ЗаБор".

Неприємний інцидент з Ганною Шеремет стався в ніч із 14 на 15 березня. Про це вона розповіла на своїй сторінці у соцмережах, передає видання Wonderzine. За словами дівчини, під час поїздки вона пішла до провідника, щоби купити води, а він поводився дивно.

"Все почалося з того, що він зі мною дуже дивно розмовляв, заглядав у вічі, посміювався. Спочатку я подумала, що це просто старша людина, може, в нього прийнято так спілкуватися. Мені це було не дуже приємно, тому я просто чемно розрахувалася і повернулася, щоб вийти. Але раптово я відчула, що щось тягне мій низ футболки, її ніби трохи піднімають. А потім він ляснув мене по сідницях", - розповіла Ганна.

Після цього, за порадою знайомого, Ганна написала у чат-бот "Укрзалізниці", там звернення зафіксували та відповіли, що скоро підійде начальник поїзда. Дівчина розповіла, що начальник поїзда справді прийшов швидко, однак він її постійно перебивав і ставив дивні запитання.

"Начальник прийшов, але він мене постійно перебивав, випитував, чи справді це сталося, говорив, що йому важко в це повірити, бо раніше таких скарг на провідника не було. Через ці дивні й незрозумілі питання я почувала себе не дуже добре. Вони вибили з себе, у мене навіть почали закрадатися сумніви, чи справді це було. І який сенс мені був вигадувати цю історію з приводу абсолютно незнайомої мені людини? - описала пасажирка.

При цьому, після розмови із провідником, начальник поїзда повернувся до Ганни та сказав, що той таким чином просто з нею жартував і жодних торкань не було.

"Я взагалі не зрозуміла, до чого це було, якої реакції він від мене очікував. Я розповіла про ситуацію, а у відповідь отримала не підтримку, а лише сумніви та заяви про те, що такого не може бути. До кінця поїздки я багато часу провела в тамбурі в іншому кінці вагона і думала про те, яка це була неадекватна реакція. Потім я домовилася з провідницею іншого вагона, що вона випустить мене через свої двері, щоб мені не потрібно було знову бачитися з цим чоловіком", - розповіла дівчина.

Вона додала, що хотіла лише одного – щоб винного було покарано і звільнено, і щоб більше ні з ким такої ситуації не повторилося. Згодом дівчина дізналася, що її могли перемістити в інший вагон, а провідника взагалі зняти зі зміни. Їй також могли надати психологічну підтримку, однак нічого такого зроблено не було.

Через кілька днів після інциденту Ганна дізналась, що провідник отримав лише догану, тобто штамп у трудовій книжці. Вона вирішила розповісти про ситуацію в соцмережах та звернулась по допомогу на лінію правової допомоги "ЮрФем: підтримка". Фахівчині проконсультували Ганну та написали заяву в поліцію.

Видання Wonderzine звернулося до "Укрзалізниці" з інформаційним запитом, щодо роз'яснення цієї ситуації. Там повідомили, що обставини інциденту повністю не встановлені, оскільки у вагоні не було відеофіксації, але вони передали звернення до правоохоронних органів, щоб провести детальне розслідування.

"Мовчати про ганебне - не наш підхід. Тільки миттєва реакція та залучення правоохоронців для неупередженого розслідування. Якщо мають місце зневажливі слова, а тим більше дії, вони мають жорстко каратися за законом. Якщо ні, ім'я та честь нашого співробітника не повинні бути предметом хейту у соцмережах. Тому ми запросили якнайшвидшу та ретельну перевірку, чи мали місце ознаки складу правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 153 КК України. Толерантність, якщо підтверджується така поведінка, нульова", - повідомили в компанії.

На період слідчих справ провідника усунули від обслуговування пасажирських рейсів. Також в "Укрзалізниці" нагадали алгоритм дій у таких ситуаціях: звертатися до начальника поїзда та свідків, фіксувати факт неправомірної поведінки та одразу викликати поліцію.

Більше оперативної інформації читайте в нашому Телеграм-каналі.

Просмотров: 3757. Теги: Укрзалізниця
Поделиться: