Запорізька лікарня №7 покращує сервіс: 25 медиків пройдуть тренінг з клієнтоорієнтованості
Запорізька міська лікарня №7 проведе тренінг з клієнтського сервісу для 25 працівників. Навчання коштуватиме 2500 грн за людину та відбудеться онлайн у липні. Детальніше — "ЗаБор".
Нагадаємо, що в Запоріжжі планують виділити майже 19 млн грн на підгузки для хворих і ремонт лікарні №7.
Лікарня №7 замовила тренінг «Клієнтовний сервіс» у ФОП Оксани Томащук, яка має досвід роботи з приватними клініками, зокрема, мережею «Синево». Програма охоплює теми: високоякісний сервіс, робота з різними типами клієнтів, ефективне вирішення конфліктів та підвищення задоволеності пацієнтів.
Це перший випадок у Запоріжжі, коли лікарня інвестує в навчання з клієнтоорієнтованості. Раніше освітні послуги стосувалися лише технічних аспектів роботи. Тренінг відбудеться у два заняття та проходитиме у онлайн-форматі.