 
							Речниця "Запоріжжяобленерго" відповіла на популярні запитання стосовно відключень світла
Сьогодні у Запоріжжі відбувся брифінг з речницею обленерго. Вона пояснила чому під час відключень не курсує електротранспорт, як графіки можуть змінюватися протягом дня та як слідкувати за відключеннями. Детальніше – "ЗаБор".
Нагадаємо, що у Запоріжжі роз’яснили нову схему відключень світла, а список адрес суттєво розширили. Також знову було оновлено графіки відключень. У п'ятьох районах міста тривають ремонтні роботи.
У Запоріжжі відбувся брифінг. На ньому речниця АТ "Запоріжжяобленерго"  Зореслава Цупренко роз'яснился декілька моментів та відповіла на популярні запитання запоріжців.
Електротранспорт
«Запоріжелектротранс» підпорядковується загальним графікам вимкнень і організовувати роботу транспорту під час них має саме підприємство. Оскільки підприємство не є критичною інфраструктурою, то й відключається згідно із графіками. Переліки об’єктів критичної інфраструктури, які не підлягають відключенням, затверджує Кабінет Міністрів України. Про це повідомила речниця АТ "Запоріжжяобленерго" Зореслава Цупренко під час брифінгу.
Часті зміни у графіках
За словами Цупренко, графіки відключень у місті можуть змінюватися до п’яти разів на день. Основні причини змін – обстріли, пошкодження енергооб’єктів, аварії та погодні умови. Наприклад, вдень обмеження можуть пом’якшуватися через роботу сонячних електростанцій, а ввечері, коли навантаження на мережу зростає, графіки знову посилюють.
До того ж, Цупренко наголосила:
«Маємо звернення, що вимикають не за графіком. Таких ситуацій немає - вимикаємо чітко за графіком з урахування того півгодинного інтервалу на перемикання, який ми у графіку доводимо. Ми не пишемо "з 9 до 12" - ми пишемо "з 8.30 до 12", бо на 9 годину усі вже мають бути вимкнені. Якщо ви побачили, "з 8.30", то раніше вас гарантовано ніхто не вимкне. Але можуть мати місце аварійні відключення».
Як слідкувати за відключеннями
Щоб мешканці могли швидко орієнтуватися, на сайті АТ «Запоріжжяобленерго» з’явилися нові функції:
- дізнатися чергу відключення за адресою;
- визначити причину відсутності світла: планове, аварійне чи за графіком.
Речниця наголосила, що всі позитивні зміни (світло вимикають пізніше або на коротший час) публікують на сайті, а негативні зміни – через соцмережі та медіа. Аварійні ситуації через обстріли чи пошкодження обладнання залишаються непередбачуваними.
Нові онлайн-функції дозволяють жителям швидко планувати свій день навіть у складних умовах енергосистеми.
Ситуація в області
Понад 7 тисяч споживачів у Новомиколаївській громаді залишаються без світла через постійні обстріли. Енергетики готові відновити електропостачання одразу, щойно дозволить безпекова ситуація.